Hem » Nyckelhantering » LokiTime - Digital nyckelhantering
LokiTime - Digital nyckelhantering

LokiTime - Digital nyckelhantering

LokiTime är en lättanvänd och effektiv molntjänst för nyckelhantering som passar operatörer av alla storlekar. Den lämpar sig för allt som ska eller kan lånas ut, till exempel nycklar, passérhandlingar och för kvittering av arbetsverktyg.

LokiTime är ett verktyg för alla som hanterar egen eller kunders egendom. Som till exempel fastighetsägare, entreprenörer eller egen personal som deltar i säkerheten och underhållet av fastigheter. Tjänsten lämpar sig för er som vill ha en sömnlös delning mellan ägare och utförare.

Objektet kvitteras direkt i smarttelefonen eller pekplattan och avtalet skapas digitalt. Genom att avtalen sedan sparas i molnet kan alla användare alltid ta reda på vem som har lånat Objektet och ifall den har återlämnats i tid. Mobilkvittering tillåter även en flexibel servicemodell för överlåtelser, då du kan sköta kvitteringen i kundens lokaler, på språng, eller hos er själva.

Produkten anpassas helt efter ditt företags storlek och behov och det är möjligt att lägga till obegränsat med objekt, fastigheter och användare i tjänsten. Eliminera onödigt pappersarbete och börja använda LokiTime. Verksamheten effektiviseras och fastighetens säkerhet förbättras. All data lagras i molnet och gör den därför lättåtkomlig och enkel att hantera, av alla användare.

Håll koll på nycklarna

Genom att registrera och lagra allt digitalt är det enkelt att navigera i de olika avtalen och se vilka nycklar som är var och när de ska komma tillbaka. Alla användare har tillgång till historiken och kan därför se vem som kvitterat ut vilka nycklar och när det skett.

Fungerar med alla nycklar och objekt

I LokiTime kan du lägga till alla sorters nycklar, både mekaniska och digitala. Du kan även lägga till värdesaker så som datorer, telefoner och annat som önskas lånas ut. LokiTime hjälper dig att hålla reda på nycklar och nyckelkvittenser samt garanterar administration i realtid.

Enkelt att använda

Vår tjänst är enkel att använda. Det du behöver är en dator, en surfplatta eller en smarttelefon med internetanslutning. Kvittenserna skapas automatiskt efter persondata och nyckeldata lagts in, och sparas sedan digitalt i molnet. Inga dyra eller komplicerade installationer eller uppdateringar, belastning eller ingrepp i er IT miljö.

Gemensam användning

Lokitime kan användas av flera samtidigt, och alla kan se samma data i realtid.

Spara tid och pengar

Med vår tjänst sparar du både tid och pengar. Genom att minimera risken för borttappade eller ej återlämnade nycklar sparar du onödiga kostnader. Dessutom sparar du tid genom att undvika manuella arbetsflöden där du behöver hantera kontrakt i pappersformat.

Dataskydd

På ID Säkerhet är vi väldigt måna om våra användares personliga data. Därför är det enbart nyckeldata och persondata som sparas i LokiTime, inget annat.

Skaffa LokiTime

Hör av dig till oss för att höra mer. Ring oss på 019-32 21 30 eller se mer kontaktuppgifter här.